zondag 26 februari 2012

Kleertjes, kleertjes en nog eens kleertjes...

Kinderen hebben kleren nodig... En die van mij vinden het leuk als mama die zelf maakt... Dus doet de mama dat graag, zolang ze het leuk vinden... Er komt vast wel een tijd dat ze die dingen die mama zelf maakt niet meer willen aandoen...

Voor die kleinste grote zoon, moest ik nog een pyjama ineenzetten, die ondertussen al een paar maanden geknipt klaarlag... En omdat dat grut groeit gelijk zot, heb ik er maar werk van gemaakt... 

Een pyjama met sterretjes voor zalige dromen...

            Lars had de steel van zijn stofzuiger voor de verandering als zwaard gebruikt...




Voor de dochter werd het tijd voor kleedjes...
Het werd dit kleedje en ik vind het persoonlijk super mooi gelukt en de dochter staat er geweldig mee!!! Dat model werd dus nog een tweede keer gemaakt. En er zullen er nog volgen!!!

Een rood sweater stofje... Lekker warm!


Een geel Tricotje...

Mijn zonnetje...

2 opmerkingen:

  1. Ooooh! Dat patroontje ligt hier ook klaar om te maken. En nu ik dit zie... kan ik niet meer wachten om eraan te beginnen. Morgen dus naar Kapellen. Zin om mee te gaan?
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven. kijk eens op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen